• 13-03-2013, 14:21:18
    #10
    WIZ5RD adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aile istemiyo şuan hocam onu nasıl yapıcaz
    ozaman yapıcak pek birsey yok türkiyede olsa para biriktirip ucakla git sabah aksam dön misali yine birseyler bulurdun ama yurt dısı
  • 13-03-2013, 14:26:27
    #11
    Googital.com
    maceraya gerek varmıydı onun ailesi trye kız vermez senin ailende gitmeni istemez işin zor.
  • 13-03-2013, 15:24:54
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Emrah adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    maceraya gerek varmıydı onun ailesi trye kız vermez senin ailende gitmeni istemez işin zor.
    benim ailem istiyor, öyle yada böyle.

    Fakat şuan Annesi istemiyor ilişkimizi. Kızda vazgeçmicem senden, ailemi silerim gerekirse diyor.

    Bilmiyorum napıcaz, arkadaşlar fikirlerinize ihtiyacım var..
  • 13-03-2013, 15:32:53
    #13
    Platin üye
    WIZ5RD adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 senedir beraber olduğum kız. yurt dışında ve pek fazla görüşemiyoruz gelemiyor.

    şimdi tek başına gelirse, ailesi ile sorun yaşayacak. bunu göze alıyor, ama ben ailesi ile sorun yaşamasını istemiyorum. Bi yandan yanımda olmasını istiyorum..

    ne olcak bilmiyorum kafam çok karışık ya nasıl karar vericem
    Yaşlarınız Kaç? Eğitim Durumlarınız Ne? (Okuyor musun, Okuyor mu? Çalışıyor musun? Çalışıyor mu?..)
  • 13-03-2013, 15:47:18
    #14
    Üyeliği durduruldu
    meric88 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yaşlarınız Kaç? Eğitim Durumlarınız Ne? (Okuyor musun, Okuyor mu? Çalışıyor musun? Çalışıyor mu?..)
    aynı yaştayız 21, okuyorum ben daha, onunda son senesi mesleği olcak. Çalışıyor, ben şuan çalışmıyorum
  • 13-03-2013, 15:49:45
    #15
    Platin üye
    WIZ5RD adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aynı yaştayız 21, okuyorum ben daha, onunda son senesi mesleği olcak. Çalışıyor, ben şuan çalışmıyorum
    Kardeşim O Zaman Siz Daha Tam Manasıyla Hazır Değilsiniz? Beklemelisiniz Düşüncesindeyim Daha Çok Erken Ve Hayatla Baş Edicek Güçte Olmadığınızı Düşünüyorum En Azından Şimdilik Bu Sebeple Biraz Erteleyin Bu Vuslatı Derim Ben En Sağlıklısı Bu Olur..
  • 13-03-2013, 15:55:50
    #16
    Üyeliği durduruldu
    meric88 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kardeşim O Zaman Siz Daha Tam Manasıyla Hazır Değilsiniz? Beklemelisiniz Düşüncesindeyim Daha Çok Erken Ve Hayatla Baş Edicek Güçte Olmadığınızı Düşünüyorum En Azından Şimdilik Bu Sebeple Biraz Erteleyin Bu Vuslatı Derim Ben En Sağlıklısı Bu Olur..
    Hocam şöyle bi durum var. Hemen evlilik diye birşey yok. Tabi ki, iş, belli bir düzen olacak daha sonra Evlilik.

    Şuan tek sorun Görüşmemiz.
  • 13-03-2013, 16:06:18
    #17
    Platin üye
    WIZ5RD adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam şöyle bi durum var. Hemen evlilik diye birşey yok. Tabi ki, iş, belli bir düzen olacak daha sonra Evlilik.

    Şuan tek sorun Görüşmemiz.
    Tamam Kardeşim Benim Demek İstediğim O Orda Okuyor Sen Burda? O Buraya Gelirse Aksama Olucak Eğitiminde ve İşinde? Burada Bi Düzen Sağlamasıda Zor Olucak ve Zaman Alıcak Ayrıca Sende Şuan Okuyorsun Öyle Değil mi? Bence Bu Durumu Hiç Bozmayın O Okulunu Bitirsin Sende Okulunu Bitir Ardından Askerliğin Var Daha Öyle Değil mi? Ve Daha Bir Sürü Şey.. Benim Görüşüm Bu Yönde Bende İsterim Sevenlerin Bir An Evvel Kavuşmasını Görüşmesini Ancak Şuan Görüşmenizde Sıkıntı Ailesi Karşı Çıkıyormuş Aileleri Karşınıza Almayın Zamana Bırakın Zamanla Ailelerinde Gönlü Olucak Şekilde Elbet Kavuşur Görüşürsünüz.. Yinede Size Kalmış Birşey Ben Kendi Görüşlerimi İletmek İstedim Sadece Hakkınızda En Hayırlısı Olur İnşallah..
  • 13-03-2013, 16:08:44
    #18
    Üyeliği durduruldu
    meric88 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tamam Kardeşim Benim Demek İstediğim O Orda Okuyor Sen Burda? O Buraya Gelirse Aksama Olucak Eğitiminde ve İşinde? Burada Bi Düzen Sağlamasıda Zor Olucak ve Zaman Alıcak Ayrıca Sende Şuan Okuyorsun Öyle Değil mi? Bence Bu Durumu Hiç Bozmayın O Okulunu Bitirsin Sende Okulunu Bitir Ardından Askerliğin Var Daha Öyle Değil mi? Ve Daha Bir Sürü Şey.. Benim Görüşüm Bu Yönde Bende İsterim Sevenlerin Bir An Evvel Kavuşmasını Görüşmesini Ancak Şuan Görüşmenizde Sıkıntı Ailesi Karşı Çıkıyormuş Aileleri Karşınıza Almayın Zamana Bırakın Zamanla Ailelerinde Gönlü Olucak Şekilde Elbet Kavuşur Görüşürsünüz.. Yinede Size Kalmış Birşey Ben Kendi Görüşlerimi İletmek İstedim Sadece Hakkınızda En Hayırlısı Olur İnşallah..
    Mayısda 2 hafta izni var. Değerlendirmek istiyoruz bi yönden, işte bi yönden de aile..

    Bakalım nolcak hocam ya. inşAllah hayırlısı olur ne diyim