WIZ5RD adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Kafam çok karışık ! Konuşmaya ihtiyacım var.
17
●1.247
- 13-03-2013, 14:21:18ozaman yapıcak pek birsey yok türkiyede olsa para biriktirip ucakla git sabah aksam dön misali yine birseyler bulurdun ama yurt dısı
- 13-03-2013, 15:24:54Üyeliği durduruldubenim ailem istiyor, öyle yada böyle.Emrah adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Fakat şuan Annesi istemiyor ilişkimizi. Kızda vazgeçmicem senden, ailemi silerim gerekirse diyor.
Bilmiyorum napıcaz, arkadaşlar fikirlerinize ihtiyacım var.. - 13-03-2013, 15:32:53Yaşlarınız Kaç? Eğitim Durumlarınız Ne? (Okuyor musun, Okuyor mu? Çalışıyor musun? Çalışıyor mu?..)WIZ5RD adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-03-2013, 15:47:18Üyeliği durdurulduaynı yaştayız 21, okuyorum ben daha, onunda son senesi mesleği olcak. Çalışıyor, ben şuan çalışmıyorummeric88 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-03-2013, 15:49:45Kardeşim O Zaman Siz Daha Tam Manasıyla Hazır Değilsiniz? Beklemelisiniz Düşüncesindeyim Daha Çok Erken Ve Hayatla Baş Edicek Güçte Olmadığınızı Düşünüyorum En Azından Şimdilik Bu Sebeple Biraz Erteleyin Bu Vuslatı Derim Ben En Sağlıklısı Bu Olur..WIZ5RD adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-03-2013, 15:55:50Üyeliği durdurulduHocam şöyle bi durum var. Hemen evlilik diye birşey yok. Tabi ki, iş, belli bir düzen olacak daha sonra Evlilik.meric88 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şuan tek sorun Görüşmemiz. - 13-03-2013, 16:06:18Tamam Kardeşim Benim Demek İstediğim O Orda Okuyor Sen Burda? O Buraya Gelirse Aksama Olucak Eğitiminde ve İşinde? Burada Bi Düzen Sağlamasıda Zor Olucak ve Zaman Alıcak Ayrıca Sende Şuan Okuyorsun Öyle Değil mi? Bence Bu Durumu Hiç Bozmayın O Okulunu Bitirsin Sende Okulunu Bitir Ardından Askerliğin Var Daha Öyle Değil mi? Ve Daha Bir Sürü Şey.. Benim Görüşüm Bu Yönde Bende İsterim Sevenlerin Bir An Evvel Kavuşmasını Görüşmesini Ancak Şuan Görüşmenizde Sıkıntı Ailesi Karşı Çıkıyormuş Aileleri Karşınıza Almayın Zamana Bırakın Zamanla Ailelerinde Gönlü Olucak Şekilde Elbet Kavuşur Görüşürsünüz.. Yinede Size Kalmış Birşey Ben Kendi Görüşlerimi İletmek İstedim Sadece Hakkınızda En Hayırlısı Olur İnşallah..WIZ5RD adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-03-2013, 16:08:44Üyeliği durdurulduMayısda 2 hafta izni var. Değerlendirmek istiyoruz bi yönden, işte bi yönden de aile..meric88 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bakalım nolcak hocam ya. inşAllah hayırlısı olur ne diyim
