WIZ5RD adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
aynı yaştayız 21, okuyorum ben daha, onunda son senesi mesleği olcak. Çalışıyor, ben şuan çalışmıyorum
Kardeşim O Zaman Siz Daha Tam Manasıyla Hazır Değilsiniz? Beklemelisiniz Düşüncesindeyim Daha Çok Erken Ve Hayatla Baş Edicek Güçte Olmadığınızı Düşünüyorum En Azından Şimdilik Bu Sebeple Biraz Erteleyin Bu Vuslatı Derim Ben En Sağlıklısı Bu Olur..