Hocam şöyle bi durum var. Hemen evlilik diye birşey yok. Tabi ki, iş, belli bir düzen olacak daha sonra Evlilik.
Şuan tek sorun Görüşmemiz.
Tamam Kardeşim Benim Demek İstediğim O Orda Okuyor Sen Burda? O Buraya Gelirse Aksama Olucak Eğitiminde ve İşinde? Burada Bi Düzen Sağlamasıda Zor Olucak ve Zaman Alıcak Ayrıca Sende Şuan Okuyorsun Öyle Değil mi? Bence Bu Durumu Hiç Bozmayın O Okulunu Bitirsin Sende Okulunu Bitir Ardından Askerliğin Var Daha Öyle Değil mi? Ve Daha Bir Sürü Şey.. Benim Görüşüm Bu Yönde Bende İsterim Sevenlerin Bir An Evvel Kavuşmasını Görüşmesini Ancak Şuan Görüşmenizde Sıkıntı Ailesi Karşı Çıkıyormuş Aileleri Karşınıza Almayın Zamana Bırakın Zamanla Ailelerinde Gönlü Olucak Şekilde Elbet Kavuşur Görüşürsünüz.. Yinede Size Kalmış Birşey Ben Kendi Görüşlerimi İletmek İstedim Sadece Hakkınızda En Hayırlısı Olur İnşallah..