selamun aleyküm.

Arkadaşlar, bakınıyorum konuşacak kimsem yok. Bir mevzu kafamı acayip derecede kurcalıyor, rahatsız oluyorum konuşacak kimse bulamadım.

konuşmak isteyen var mı telefonda filan gerçekten bunaldım