Seninde benim gibi 2 seçeneğin var..
Ya kendi hayal ettiğiniz yaşama sahip olmak için ailenizi heba edeceksiniz yada kendinizi heba edip ailenizin kendi hayal ettiği mutlu yaşama sahip olmasını sağlayacaksınız..
hocam tek gelmesine izin vermezler kesin olarak. ama zaten arada 2 sene kadar ilişkimiz oldu mesafe olarakta dayandık.
Bilmiyorum ailesi ile tekrar konuşmasını isteyeceğim hocam..
Sağolun hocam pm attım..
Haci gelsin derim ayrilik acisi cok koyuyor adama aci cek ama ayri dusme derim.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Hocam evey ayrılık acısı çok zor be. Gerçekten bu güne kadar çektiğim sorunların en kötüsü en zoru. Kabullenememek, zoruma gitmesi, ağlamak..
Gerçekten çok zor. Aklım çok karışık çok.