2 senedir beraber olduğum kız. yurt dışında ve pek fazla görüşemiyoruz gelemiyor.

şimdi tek başına gelirse, ailesi ile sorun yaşayacak. bunu göze alıyor, ama ben ailesi ile sorun yaşamasını istemiyorum. Bi yandan yanımda olmasını istiyorum..

ne olcak bilmiyorum kafam çok karışık ya nasıl karar vericem