• 30-04-2008, 00:04:43
    #10
    Kebirhostu çok uzun süre kullandım.Melih bey her konuda yardımcı oluyor.Telefonla aradığımda hep bulabildim.Maillerim hep cevaplandı.
    Sunucuda cpu çok kullanırsanız siteniz suspend edilebilir fakat cpu çok kullanmıyorsa problem olmaz.
  • 30-04-2008, 00:09:04
    #11
    ForumAlemi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    her sunucuda olduğu gibi ara sıra kesintiler oluyor onlar çok normal diye düşünüyorum. bende de bazen kesinti oluyor ama kısa süreli

    @MertB
    bu tarz konular kendileriyle mailleşmek yerine önce telefonla bilgi verip ardından mail atman işlemin hızlılığı için bir taktik diyeyim
    ilk mail attığımda mayıs ayında kurulumlar yapılcak dediler 2. mailde durum acil hemen kurabilirmisiniz dedim 1 hafta içinde kurarız dediler 3. mailde 2-3 gün içinde kurcaz dediler 4. mailde bu gece kurcaz dediler (dün gece için) 5. mailde melih bey kurmak için zaman bulamadı bu tip kurulumları ona yaptırıyoruz en geç yarın sabah kurdurturuz dediler artık yarın sabah ta kurulmazsa telefon etçem zaten
  • 30-04-2008, 00:49:26
    #12
    tavsiye ederim melih bey süper bir kişiliğe sahip ve işini iyi yapan saygı duyduğum birisi
  • 01-05-2008, 18:11:40
    #13
    MertB

    mayıs ayı demişsin .. geçen seneden mi bahsediyorsun... valla iyi sabretmişsin..Telefon ile görüşmek herzaman için iyidir.
  • 01-05-2008, 18:14:10
    #14
    ForumAlemi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    MertB

    mayıs ayı demişsin .. geçen seneden mi bahsediyorsun... valla iyi sabretmişsin..Telefon ile görüşmek herzaman için iyidir.
    yok geçen seneki mayıs değil bu mayıs

    1 sene değil 1 ay bile beklemem zaten kurmayız derlerse geçerim başka yere
  • 01-05-2008, 20:54:02
    #15
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bir arkadaşım oranın vasıtasıyla 2 server aldı gayet memnun.
  • 01-05-2008, 21:36:58
    #16
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    MertB adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kesinti sorunu yaşamazsın merak etme çok seyrek kesintiler olur bende kebir ile çalışıyorum şimdilik memnunum ama 1 haftadır curl kurulumu için oyalıyorlar bakalım ne zaman kurcaklar
    beni de mart ayından bu yana bekletiyorlar.
  • 14-10-2013, 17:23:20
    #17
    hortlasın nasıl bilirsiniz arkadaşlar çalışan var mı ?
  • 17-11-2013, 20:58:09
    #18
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Çalışan değilde çalışmaya çalışan oldu vakti zamanında ufak reseller paketlerinden alabilirmiyim diye sipariş vermeden önce sormuştum sitem forum sitesi idi. Forum siteleri için host reseller vermiyoruz diyip konuyu kapatmışlardı. Almadığım için birşey kaybettim mi? Tabiki hayır