Kebirhostu çok uzun süre kullandım.Melih bey her konuda yardımcı oluyor.Telefonla aradığımda hep bulabildim.Maillerim hep cevaplandı.
Sunucuda cpu çok kullanırsanız siteniz suspend edilebilir fakat cpu çok kullanmıyorsa problem olmaz.
Kebirhost nasıldır?
23
●2.919
- 30-04-2008, 00:09:04ilk mail attığımda mayıs ayında kurulumlar yapılcak dediler 2. mailde durum acil hemen kurabilirmisiniz dedim 1 hafta içinde kurarız dediler 3. mailde 2-3 gün içinde kurcaz dediler 4. mailde bu gece kurcaz dediler (dün gece için) 5. mailde melih bey kurmak için zaman bulamadı bu tip kurulumları ona yaptırıyoruz en geç yarın sabah kurdurturuz dediler artık yarın sabah ta kurulmazsa telefon etçem zatenForumAlemi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-05-2008, 18:14:10yok geçen seneki mayıs değil bu mayısForumAlemi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

1 sene değil 1 ay bile beklemem zaten kurmayız derlerse geçerim başka yere
- 01-05-2008, 21:36:58Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.beni de mart ayından bu yana bekletiyorlar.MertB adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-11-2013, 20:58:09Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Çalışan değilde çalışmaya çalışan oldu vakti zamanında ufak reseller paketlerinden alabilirmiyim diye sipariş vermeden önce sormuştum sitem forum sitesi idi. Forum siteleri için host reseller vermiyoruz diyip konuyu kapatmışlardı. Almadığım için birşey kaybettim mi? Tabiki hayır

