Kebirhost nasıldır?
23
●2.919
- 29-04-2008, 23:39:11Üyeliği durdurulduarkadaşlar merq ettiğim fiyatları çok ucuz ve bu ucuzluğa karşı hizmetleri nasıl kesintiler oluyormu?kesinti fln olmadığı takdrde msn den destek vermeleri bile bnm için önemli deildir.
- 29-04-2008, 23:43:14merhabalar,
öncelikle Türkçe 'mizi doğru kullanırsan sevinirim.. Herkese bunu söylemekten bıktım usandım artık..
kebirhost ile 2 yıla yakındır çalışıyorum, birçok sitemi barındırıyorum sunucularında, gerçekten hızlı ve güvenilir bir firma, fiyatları ucuz ama hizmetleri kaliteli. Msn destekleri yok ancak telefonla aradığınız zaman samimi ve cana yakın cevapları ile gerçekten sorunlarınıza çözüm buluyorlar..
Tavsiye ederim, umarım sizde memnun kalırsınız....
Saygılarımla, - 29-04-2008, 23:46:07Üyeliği durdurulduTürkçe konusunda bu aralar gerçekten düzelmeye çalışıorum ama alışmışım bi kere
kebirhosta geçicem büyük ihtimal.en sinir olduğum konu kesinti.inşallah kebirhosttada sorun yaşamam.yorumun için teşekkürler
- 29-04-2008, 23:51:39her sunucuda olduğu gibi ara sıra kesintiler oluyor onlar çok normal diye düşünüyorum. bende de bazen kesinti oluyor ama kısa süreli
@MertB
bu tarz konular kendileriyle mailleşmek yerine önce telefonla bilgi verip ardından mail atman işlemin hızlılığı için bir taktik diyeyim
kebirhosta geçicem büyük ihtimal.en sinir olduğum konu kesinti.inşallah kebirhosttada sorun yaşamam.yorumun için teşekkürler