merhabalar,

öncelikle Türkçe 'mizi doğru kullanırsan sevinirim.. Herkese bunu söylemekten bıktım usandım artık..

kebirhost ile 2 yıla yakındır çalışıyorum, birçok sitemi barındırıyorum sunucularında, gerçekten hızlı ve güvenilir bir firma, fiyatları ucuz ama hizmetleri kaliteli. Msn destekleri yok ancak telefonla aradığınız zaman samimi ve cana yakın cevapları ile gerçekten sorunlarınıza çözüm buluyorlar..

Tavsiye ederim, umarım sizde memnun kalırsınız....

Saygılarımla,