ForumAlemi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
her sunucuda olduğu gibi ara sıra kesintiler oluyor onlar çok normal diye düşünüyorum. bende de bazen kesinti oluyor ama kısa süreli

@MertB
bu tarz konular kendileriyle mailleşmek yerine önce telefonla bilgi verip ardından mail atman işlemin hızlılığı için bir taktik diyeyim
ilk mail attığımda mayıs ayında kurulumlar yapılcak dediler 2. mailde durum acil hemen kurabilirmisiniz dedim 1 hafta içinde kurarız dediler 3. mailde 2-3 gün içinde kurcaz dediler 4. mailde bu gece kurcaz dediler (dün gece için) 5. mailde melih bey kurmak için zaman bulamadı bu tip kurulumları ona yaptırıyoruz en geç yarın sabah kurdurturuz dediler artık yarın sabah ta kurulmazsa telefon etçem zaten