Konu
Kebirhost nasıldır?
01-05-2008, 18:11:40
#13
Abraxas
MertB
mayıs ayı demişsin .. geçen seneden mi bahsediyorsun...
valla iyi sabretmişsin..Telefon ile görüşmek herzaman için iyidir.