ForumAlemi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
MertB

mayıs ayı demişsin .. geçen seneden mi bahsediyorsun... valla iyi sabretmişsin..Telefon ile görüşmek herzaman için iyidir.
yok geçen seneki mayıs değil bu mayıs

1 sene değil 1 ay bile beklemem zaten kurmayız derlerse geçerim başka yere