Konu
Kebirhost nasıldır?
01-05-2008, 18:14:10
#14
MertB
ForumAlemi adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
MertB
mayıs ayı demişsin .. geçen seneden mi bahsediyorsun...
valla iyi sabretmişsin..Telefon ile görüşmek herzaman için iyidir.
yok geçen seneki mayıs değil bu mayıs
1 sene değil 1 ay bile beklemem zaten kurmayız derlerse geçerim başka yere