• 30-12-2012, 16:01:40
    #37
    25 Milyon'a Galatasaray'a yıldız bir futbolcu için sponsor olurdum. Kalanı zaten benim sülalemi geçindirir.
  • 30-12-2012, 16:05:23
    #38
    GuNGoRv adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    beşiktaşa para vermicen mi la
    onlar bana veriyor mu para hiçte vermem valla
  • 30-12-2012, 16:08:17
    #39
    Kucuk dusunenler buyuk paralar ile kisir hayaller pesine dusermis.
  • 30-12-2012, 17:11:28
    #40
    K@R adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kucuk dusunenler buyuk paralar ile kisir hayaller pesine dusermis.
    Öyle deme

    umut fakirin ekmeği : /
  • 30-12-2012, 17:19:36
    #41
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bazilari hayalini kurar bazilarida gelir o hayali yasar..
  • 30-12-2012, 17:23:46
    #42
    45 milyon bana çıksa direk başka bir ülkeye gider bi kumarhane açardım
  • 30-12-2012, 17:25:52
    #43
    Neler yapılmaz ki be

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 17:25:52 -->-> Daha önceki mesaj 17:25:09 --

    Gnox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çıkmaz arkadaş çıkmaz
    çünkü bilet almadım
    ahahahahahah Allah yüzünüzü güldürsün emi
  • 30-12-2012, 18:23:33
    #44
    Üyeliği durduruldu
    MahmutCan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Neler yapılmaz ki be

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 17:25:52 -->-> Daha önceki mesaj 17:25:09 --



    ahahahahahah Allah yüzünüzü güldürsün emi
    amin hocam amin cümlemizi
  • 30-12-2012, 22:18:05
    #45
    Üyeliği durduruldu
    Lock53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bileti alacam alacam dedim son güne bıraktım her şey gibi alamadık :| yarın yine sokaklarda arıcam umarım bulurum .

    bu arada diğelim bileti buldum aldım ve çıktı ne yapardım ?

    İlk olarak borçlarımız var bi onları kapatırdım Tabi bu paranın yanında 45 milyon lafı bile olmaz ilk anneme bana bir araba alırdım , ardından 2mizide güzel bir ev , tabikide ülkeden çıkar rahat bir ülkeye yerleşirdim büyük ihtimal . Yaşantımı kurardım hobilerimi gerçekleştirirdim bir kaç spor araba alırdım , sosyete içerisinde tanınmak için bilgisayar hakkında bir çok ders alır onlara yoğunlaşırdım param çok olduğu için eğitimlerimi daha da zorlaştırırdım . gelen param bu sayede yatırım olurdu . Eve anneme bana bir güvenlik görevlisi , tum FBI 'ı yığardım kapıya , bir çok konuda hobilerimi geliştirirdim eğitim alırdım . Kendime özel bir takım programlar kodlardım vs. , okadar çalışma ardından elbet google veya büyük şirketler beni kaçırmaz diye düşünüyorum arayada tanıdıkları sokardım gırerdım ardından büyük bir işim olurdu zaten :| , en sonda karı kızla sürtme devri bittkten sonra bi evliliği düşünür çoluk cocuga karışırım . o saatten sonra mirasımı onlar için çalışmaya devam ederim. o sırada büyük ihtimal artık milyonder olur ve acunu bile geçmiş olurum tahmınımce . Artık büyük hisse sahibi , sanal / bilgisayar / teknoloji alanında tanınmış bir kişi olurum diye düşünüyorum . Ve en sonda yaşamımdan beni hep bu tür şeylerle hatırlamaları yerine bu dünyadan gitmeden önce yardım kurumları , benim yaşadığım bu zorlukları genç çocuklar çekmesin diye türkiyede bir takım kurumlar açardım .
    internetten neden almak istemiyorsun bilyoner, misli, oley vs