• 30-12-2012, 01:58:28
    #10
    Kurumsal PLUS
    Açık konuşmak gerekirse,

    Lüx bir spor araba, daire ve yurt dışında güzel bir tatil. Bu şekilde start alırım sonrasını henüz düşünmedim
  • 30-12-2012, 02:06:11
    #11
    11.5 trilyonun 2.5-3 trilyonunu zekat olarak vereceklerini söylüyenler, hayal görüyorlardır.
  • 30-12-2012, 02:08:05
    #12
    Üyeliği durduruldu
    duskorc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Piyangodan para çıkmış sende dine göre 4/1 ini bağışlıyorsun İroniye bak. Günahı mı hafifleteceksin
    4/3'ü kadar yanacak hocam

    Bu arada Allah düşürmesin çıkmasında istemez, bu halime şükür.
  • 30-12-2012, 02:08:40
    #13
    boşuna hayaller kurmayın bana çıkacak
  • 30-12-2012, 02:11:41
    #14
    Mutlubiter adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    boşuna hayaller kurmayın bana çıkacak
    hadi ordan

    bendee relaax
  • 30-12-2012, 02:12:40
    #15
    eve rahat bir tuvalet yaptırırdım alttan üstten ısıtmalı falan soğuk havalarda lavabo ihtiyacını karşılamak kadar üşendiğim başka bir konu yok
  • 30-12-2012, 02:17:56
    #16
    Önce günlük ne kadar harcayacağımı belirlerdim. Günlük 5 milyar harcasam kaç sene yetecek para bana diye muhasebesini tutardım.

    Sonrasında kendime bir çok adam tutar her istediğimi yaptırırdım. Kesinlikle ticari taksi plakaları alır en az 5-10 adet durak kurmaya çalışırdım.

    Ofis ve iş yerleri kurmaya bakardım. Geri kalan paramla arsa, evler ve yazlık tatil yeri satın alırdım. Bir de bazı yerlere hayrat çeşme vesaire yaptırırdım. Birazını x kuruma, birazını x kuruma bağışlardım.

    Bilet bile almadım neyin kafasını yaşıyorsam.
  • 30-12-2012, 02:26:06
    #17
    sio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Önce günlük ne kadar harcayacağımı belirlerdim. Günlük 5 milyar harcasam kaç sene yetecek para bana diye muhasebesini tutardım.

    Sonrasında kendime bir çok adam tutar her istediğimi yaptırırdım. Kesinlikle ticari taksi plakaları alır en az 5-10 adet durak kurmaya çalışırdım.

    Ofis ve iş yerleri kurmaya bakardım. Geri kalan paramla arsa, evler ve yazlık tatil yeri satın alırdım. Bir de bazı yerlere hayrat çeşme vesaire yaptırırdım. Birazını x kuruma, birazını x kuruma bağışlardım.

    Bilet bile almadım neyin kafasını yaşıyorsam.
    hahah bu guzeldi
  • 30-12-2012, 02:59:36
    #18
    her yılbaşı canlı yayın veren trt bu sene yayınlamayacakmış, şaşırmamak lazım artık son loto vb. olaylardan sonra.. bizim milletin hayallerini bile satın alıyorlar böyle..