• 30-12-2012, 14:55:51
    #28
    BAROFF adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben bilet aldım bana çıkarsa çıkan parayla kimseye hayır yapmıcam kimse beklemesin haram paradan hayır olmaz tek başıma yicem son damlasına kadar
    Haram zıkkım mı olsun desek
  • 30-12-2012, 14:59:13
    #29
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    delikanli53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Haram zıkkım mı olsun desek
    O kadar para zıkkım olacaksa varsın olsun
  • 30-12-2012, 15:04:35
    #30
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    JustRulz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İlk gidip onu alırdım
    sonrada düşlediğim evi
    bir bidonda benzin
    unutmadan bir de çakmak sigara kullanmıyorum da
    salona atardım onu
    suratınada kalan paraları sonra heryere dökerdim benzini
    yetiremediğim milyonlarıda
    karınca kararınca düşlerimide
    onuda
    düşlediğim evimide
    kendimi de
    yakar kurtulurdum !
    ne içtiysen aynısını istiyorm
  • 30-12-2012, 15:28:43
    #31
    Gözlerinin ''kahvesi'' dökülür gönlüme;
    kırk yılım yanar...

    acı bir kahve kafası.
  • 30-12-2012, 15:32:48
    #32
    JustRulz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İlk gidip onu alırdım
    sonrada düşlediğim evi
    bir bidonda benzin
    unutmadan bir de çakmak sigara kullanmıyorum da
    salona atardım onu
    suratınada kalan paraları sonra heryere dökerdim benzini
    yetiremediğim milyonlarıda
    karınca kararınca düşlerimide
    onuda
    düşlediğim evimide
    kendimi de
    yakar kurtulurdum !
    7/24 seninle içki masasında otururum
  • 30-12-2012, 15:45:52
    #33
    gungorv adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    7/24 seninle içki masasında otururum :d
    ; /
  • 30-12-2012, 15:49:09
    #34
    çıkarsa çeyrek çıkar zaten 11m tl bunun 4-5 ini etrafa bağışlarım 2 m tl sine etrafımdaki arkadaşlara akrabalara iş filan kurarım işsiz olanlara. evleneceklere ev dizerim aileme harcarım 1 m tl sinide bana 2-3m tl kalırsa yeter fazla bile napacam o kadar parayı ya fazla para büyük ihtimal bozacaktır beni yapmadığım bir çok şeyi yaptıracaktır onun için bitebileceğinin farkında olacağım kadar kalırsa elimde kafii
  • 30-12-2012, 15:58:44
    #35
    PaSaSa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çıkarsa çeyrek çıkar zaten 11m tl bunun 4-5 ini etrafa bağışlarım 2 m tl sine etrafımdaki arkadaşlara akrabalara iş filan kurarım işsiz olanlara. evleneceklere ev dizerim aileme harcarım 1 m tl sinide bana 2-3m tl kalırsa yeter fazla bile napacam o kadar parayı ya fazla para büyük ihtimal bozacaktır beni yapmadığım bir çok şeyi yaptıracaktır onun için bitebileceğinin farkında olacağım kadar kalırsa elimde kafii
    beşiktaşa para vermicen mi la
  • 30-12-2012, 15:59:46
    #36
    Üyeliği durduruldu
    45 milyon değil hayalim 12 milyon.
    10 milyonunu bankaya koyar yıllık 1 milyon faiziyle omrumu garantiye alırdım
    kalan 2 milyon ile nezih bir semtte güzel bir ev, yanına eve kullanmalık 2 adet x6
    alırdım.