• 31-12-2012, 15:49:34
    #64
    bi ada alırım hiç ordan çıkmam herşeyi alırdım o adada ne yapmak istersem o adada yaparım hiç kimseyi takmaz gönlüme göre yaşardım adada tek erkek ben olurdum hiç kimsede üst baş yok anadan doğma hergün başka bir fantazi hergün bir başka hatun gece gündüz nekadar çeşit içki esrar eroyin kokayin toz ne varsa işte allah ne verdiyse ölene kadar geberene kadar içer çekerim hiç bir şey hiçbirkimsedede umrumda olmazdı
  • 31-12-2012, 15:54:57
    #65
    45 Milyon bana cıksa 10 milyon TL si ile iddaa oynarım. sistem 1,2,3,4,5,6,7,8,9 ne varsa
  • 31-12-2012, 16:06:16
    #66
    para bu numarada ;

    *095959
  • 31-12-2012, 16:41:05
    #67
    Bir tane şahin alırdım full modifiyeli motoru bmw 5.20 motru takmışım tabi:
  • 31-12-2012, 16:50:23
    #68
    Üyeliği durduruldu
    TheMask adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şu avatarını kaldırırmısın abdestimi bozuyo da rahatsız oluyorum hergördüğümde dini yazılarının yanında bu kadın resmini görünce rahatsız oluyorum.

    teşekkürederim.
    o avatar abdest bozmaz, sadece bakıyorsan tabi
    abdest bozulma hallerini açıp öğrenin , okuyun ilim sahibi olun.
    saçma saçma yorum yapıyorsun komik duruma düşürüyorsun kendini
  • 31-12-2012, 16:51:23
    #69
    Üyeliği durduruldu
    tek yapacağım şey radmin ile anlaşmak forumu 150.000 ile satın almak ardından bir datacenter açardım en kaliteli hizmeti sağlardım ahh ahh çıksa ne olurdu ama çıkmazsa daha iyi neden sen delimisin diyen 50 kişi olur belki nedeni şu haram paranın hayrı olmaz.
  • 31-12-2012, 16:58:48
    #70
    Üyeliği durduruldu
    Talihli numarayı yazıyorum

    4 - 8 - 8 - 6 - 3 - 4 - 2
  • 31-12-2012, 17:04:45
    #71
    bana çıksa büyük bir kısımını yardıma muhtaç kişilere elden dağıtırım parayı.kalan kısmınıda eş dost arkadaş çevremdekilere dağıtırım.piyangodan çıkan parayla hayır yapılmaz diyenler içinde varsın bana sevabı olmasın günahı olsun ben işin insani vicdan kısmındayım
  • 31-12-2012, 17:16:47
    #72
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.

    Yakarım...