
tek yapacağım şey radmin ile anlaşmak forumu 150.000

ile satın almak ardından bir datacenter açardım en kaliteli hizmeti sağlardım ahh ahh çıksa ne olurdu ama çıkmazsa daha iyi neden sen delimisin diyen 50 kişi olur belki nedeni şu haram paranın hayrı olmaz.