Neler yapılmaz ki be

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 17:25:52 -->-> Daha önceki mesaj 17:25:09 --

Gnox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
çıkmaz arkadaş çıkmaz
çünkü bilet almadım
ahahahahahah Allah yüzünüzü güldürsün emi