• 27-09-2007, 01:51:23
    #10
    Üyeliği durduruldu
    deli dana adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    okul anılarımı anlatsam cilt cilt kitap çıkar hangi birini anlatam ?
    Sen başla dinliyoz biz...
  • 27-09-2007, 02:53:55
    #11
    Üyeliği durduruldu
    bir hocamız vardı çok dikkatsiz biri bir gün öğle arasında okul içinde arkadaşlar ile gezerken birden bir lamba yandı erkek öğretmen WC ile bayan öğretmen WC tabelalarının yerlerini değiştirdik hemen arkasından hoca geldi WC için bir baktı yerler değişik herhalde WCler değişti diye esas bayan WCsi olan yere girdi tabiki girdiği gibi arkasından Bayan öğretmen WC ile Bay öğretmen WC tabelalarının yerlerini değiştirdik tekrar kalabalık bir grup orada muhabbet ederken hoca içeriden çıkmaz mı herkez hocaya bakıyor başladılar gülmeye hoca arkasını bir döndü ki bayan yazıyor arkasına bakmadan kaçtı
  • 27-09-2007, 02:57:58
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Haşin bir öğrenciydik. Lise son da son dönem stajda arkadaşım benim yerime giriş kartımı bastı ben o gün staja gitmedim ve yakalandık.Sonucunda disiplin cezasına razıydık ama şeresiz bir müdür yardımcısı vardı birde hemşeri olucak ******** her aklıma geldiğinde kayıyorum ona.Arkadaş müdür yardımcısının odasına girmeden dedi eğer bu adam bana vurursa bende dalıcam sakın tutma beni dedi iyi dedim Aynen öle oldu müdür yardımcısı vurdu oda döndü aynı hızla ona bir kafa salladı Ben güliyimmi ağlıyımmı arada kaldım ayırmaya çalıştım ayrılmıyor arkadaş, sonra başka bir hoca girdi içeri ayırmaya çalışırken bizim arkadaş vurdu bende yediremedim bende ona salladım arkadan tekmeyi adam şaşırdı aynı hızla devam ettik diğer hocalar geldi zar zor ayırdılar.Sonra biz okuldan atılıcaz diye çantaları topladık evden kaçıcaktık Okula 1 gün gitmedik babamı çağırmışlar okula anlatmışlar olayı babamda sen benim oluma nasıl vurursun len demiş müdür yardımcısına adam şaşırmış tamam beyefendi falan zor sakinleştirmişler babamı Sonra ben okula gittim hoca çağırdı bizi Bakın çocuklar yaşananlar aramızda espiri olarak kalsın kimse bunu okulda duymasın dedi ama bizim sınıf duymuştu bir kere Neyseki aradan 8 sene geçti ve hala Ender hocayı Fatih ve Tansu diye iki tane arkadaş zamanında dövmüş diye dedikodular yapılıyormuş İyi bi şey mi değil tabiki gençlere böyle şeyleri önermiyorum tabi Ama okul hayatınızda en azından 1 kerede olsa böyle bir ekşın yaşamanın doruğuna varmadan okulu bitirmeyin demeden de geçemiyorum
  • 27-09-2007, 03:02:16
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Fatih adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Haşin bir öğrenciydik. Lise son da son dönem stajda arkadaşım benim yerime giriş kartımı bastı ben o gün staja gitmedim ve yakalandık.Sonucunda disiplin cezasına razıydık ama şeresiz bir müdür yardımcısı vardı birde hemşeri olucak ******** her aklıma geldiğinde kayıyorum ona.Arkadaş müdür yardımcısının odasına girmeden dedi eğer bu adam bana vurursa bende dalıcam sakın tutma beni dedi iyi dedim Aynen öle oldu müdür yardımcısı vurdu oda döndü aynı hızla ona bir kafa salladı Ben güliyimmi ağlıyımmı arada kaldım ayırmaya çalıştım ayrılmıyor arkadaş, sonra başka bir hoca girdi içeri ayırmaya çalışırken bizim arkadaş vurdu bende yediremedim bende ona salladım arkadan tekmeyi adam şaşırdı aynı hızla devam ettik diğer hocalar geldi zar zor ayırdılar.Sonra biz okuldan atılıcaz diye çantaları topladık evden kaçıcaktık Okula 1 gün gitmedik babamı çağırmışlar okula anlatmışlar olayı babamda sen benim oluma nasıl vurursun len demiş müdür yardımcısına adam şaşırmış tamam beyefendi falan zor sakinleştirmişler babamı Sonra ben okula gittim hoca çağırdı bizi Bakın çocuklar yaşananlar aramızda espiri olarak kalsın kimse bunu okulda duymasın dedi ama bizim sınıf duymuştu bir kere Neyseki aradan 8 sene geçti ve hala Ender hocayı Fatih ve Tansu diye iki tane arkadaş zamanında dövmüş diye dedikodular yapılıyormuş İyi bi şey mi değil tabiki gençlere böyle şeyleri önermiyorum tabi Ama okul hayatınızda en azından 1 kerede olsa böyle bir ekşın yaşamanın doruğuna varmadan okulu bitirmeyin demeden de geçemiyorum
    Bizim hocayı hastanelik etmişlerdi
  • 27-09-2007, 12:01:33
    #14
    Bizim artist,herkesi döven, aşağılayan tabiri caizse nazi kampı gibi okul yurdunun müdürlüğünü de yapan bir beden eğitimi hocası vardı.Bir öğrencisi ona 'seni sevmiyorum' dediği için disipline vermişti(disiplin kurulu başkanı da kendisi). Okulun son 4 haftası sürekli yanında jopla dolaşırdı korkudan ama okul bittikten temiz bir dayak yemişti.Arabasındaki öğrencilerin attığı çiziklerden araba gözükmüyordu bir insandan ne kadar nefret edilebilirmiş o zaman görmüştüm.
  • 27-09-2007, 12:12:07
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Lise 2 deyiz ah ah ne günler az kız ayarlamadık iyi olmasada delikanlıydık kanımız kaynardı ama her zaman herşey güzel olmazdı


    Bir Gün Felsefe Dersine Girecez hoca kılmı kıl üfff saten inanç filanda kalmamış çalışmaktan saçlarını kaybetmiş Bir gün derste yok şu aristoteles yok bu filazof kafamızı batlatıyordu Bir konuya geldiğinde tanrı dedi tanrı şöledir tanrı böledir bende fitil oluyorum kalktım hocam tanrıyı bilmiyorum ben dedim bizim burada Allah cc denir siz neden öyle demiyorsunuz dedim oda dedi şuan din dersinde deyiliz felsefe dersindeyiz dedi bende olabilir hocam dedim biz Türkler Bizi Yaradana Allah cc deriz Lütfen Sizde Türklere ayak uydurun deyince hoca karizması sıfırlandı sonra bir sene boyunca çektirdi
  • 27-09-2007, 12:15:51
    #16
    Üyeliği durduruldu
    hocanın biri bize pascal anlatıyor dersler arka arkaya geliyor 2 ay geçti sınıfta babacan bi soru sordu dersten sıkılıyormusunuz dedi? bende aman efendim o sizin kendi sıkıcılıgınız dedim sonuç mu ?geçtim

    bir gün felsefeci derse giriyor ben cenaze marşı çaldırdım. hoca güldü geçti. niye mi çaldırdım çünkü hoca mor makyaj yapıyodu bide saçları mordu bide elbisesi mordu,hoca sanki gasihaneden geliyor ölü derdik.

    sapık bir tarih hocasından genelev adresi alan tek ögrenciyim herhalde şaka felan degil gerçek
  • 27-09-2007, 17:32:05
    #17
    Dinci sözlü yapçak tek tek çağırıyo, dedi sırayla gelin bizim bi arkadaş aldı sırayı koydu bunun masaya,sonra dinci kalktı ayağa gerildi buna bi tekme attı sora bütün sınıf buna daldık zor ayırdılar.Adam ders çıkışında bağırıyo erkekseniz çıkışta pastanenin oraya gelin die
  • 27-09-2007, 17:43:17
    #18
    ben anlatamam çünkü bu sene dışında hergün bir hocayla kavga yapmış emekli etmiş okuldan kaçırtmış bir öğrenciyim detaya girersem sorunlu biri olduğumu anlarsınız