deli dana adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
54
●1.412

Aynen öle oldu müdür yardımcısı vurdu oda döndü aynı hızla ona bir kafa salladı
Ben güliyimmi ağlıyımmı arada kaldım ayırmaya çalıştım ayrılmıyor arkadaş, sonra başka bir hoca girdi içeri ayırmaya çalışırken bizim arkadaş vurdu bende yediremedim bende ona salladım arkadan tekmeyi adam şaşırdı aynı hızla devam ettik diğer hocalar geldi zar zor ayırdılar.Sonra biz okuldan atılıcaz diye çantaları topladık evden kaçıcaktık
Okula 1 gün gitmedik babamı çağırmışlar okula anlatmışlar olayı babamda sen benim oluma nasıl vurursun len demiş müdür yardımcısına adam şaşırmış tamam beyefendi falan zor sakinleştirmişler babamı
Sonra ben okula gittim hoca çağırdı bizi Bakın çocuklar yaşananlar aramızda espiri olarak kalsın kimse bunu okulda duymasın dedi ama bizim sınıf duymuştu bir kere
Neyseki aradan 8 sene geçti ve hala Ender hocayı Fatih ve Tansu diye iki tane arkadaş zamanında dövmüş diye dedikodular yapılıyormuş
İyi bi şey mi değil tabiki gençlere böyle şeyleri önermiyorum tabi
Ama okul hayatınızda en azından 1 kerede olsa böyle bir ekşın yaşamanın doruğuna varmadan okulu bitirmeyin demeden de geçemiyorum 
iyi olmasada delikanlıydık kanımız kaynardı ama her zaman herşey güzel olmazdı 
Bir gün derste yok şu aristoteles yok bu filazof kafamızı batlatıyordu
Bir konuya geldiğinde tanrı dedi
tanrı şöledir tanrı böledir bende fitil oluyorum kalktım hocam tanrıyı bilmiyorum ben dedim bizim burada Allah cc denir siz neden öyle demiyorsunuz dedim oda dedi şuan din dersinde deyiliz felsefe dersindeyiz dedi bende olabilir hocam dedim biz Türkler Bizi Yaradana Allah cc deriz Lütfen Sizde Türklere ayak uydurun deyince hoca karizması sıfırlandı
sonra bir sene boyunca çektirdi

şaka felan degil gerçek
sora bütün sınıf buna daldık
zor ayırdılar.Adam ders çıkışında bağırıyo erkekseniz çıkışta pastanenin oraya gelin die