Lise 2 deyiz ah ah ne günler az kız ayarlamadık

iyi olmasada delikanlıydık kanımız kaynardı ama her zaman herşey güzel olmazdı
Bir Gün Felsefe Dersine Girecez hoca kılmı kıl üfff saten inanç filanda kalmamış çalışmaktan saçlarını kaybetmiş

Bir gün derste yok şu aristoteles yok bu filazof kafamızı batlatıyordu

Bir konuya geldiğinde tanrı dedi

tanrı şöledir tanrı böledir bende fitil oluyorum kalktım hocam tanrıyı bilmiyorum ben dedim bizim burada Allah cc denir siz neden öyle demiyorsunuz dedim oda dedi şuan din dersinde deyiliz felsefe dersindeyiz dedi bende olabilir hocam dedim biz Türkler Bizi Yaradana Allah cc deriz Lütfen Sizde Türklere ayak uydurun deyince hoca karizması sıfırlandı

sonra bir sene boyunca çektirdi