• 26-09-2007, 20:00:06
    #1
    Merhaba r10
    Okul anılarımızı burda paylaşalım biraz geyik yapalım..
  • 26-09-2007, 20:02:46
    #2
    ooo benım okul hastahane dershane anılarım kitap olur
  • 26-09-2007, 20:04:53
    #3
    ben sabahtan hangisinden başlıyım diyorum siz açın ben devamını getirim
  • 26-09-2007, 20:06:29
    #4
    Misafir
    Okulun ilk günü.! ( lise )

    Sınıfa bikaç tane takım elbiseli adam daldı ..
    servis'ler için adres alıyolarmış...
    bi tanesinde de bel çantası vardı ..
    ozamanlar benim ev uzak okula ..
    dedim : amcaa bizim ev'in oraya okul servisi açılcak mı ( adres falan verdim )
    o : ne amcasu uelağn..
    ben : ( heralde yaş takıntısı var diye ) abi mi diyim ?
    o : dalarım sana çocuk...
    ben : dal len. şoför oldunuz da adam mı oldun ? nereye dalıyon sen ?
    o : müdürüm lan ben y@usha@k.! ( herkes gülüyo tabi )
    ben : hoö ?
  • 26-09-2007, 20:12:36
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Priapos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Okulun ilk günü.! ( lise )

    Sınıfa bikaç tane takım elbiseli adam daldı ..
    servis'ler için adres alıyolarmış...
    bi tanesinde de bel çantası vardı ..
    ozamanlar benim ev uzak okula ..
    dedim : amcaa bizim ev'in oraya okul servisi açılcak mı ( adres falan verdim )
    o : ne amcasu uelağn..
    ben : ( heralde yaş takıntısı var diye ) abi mi diyim ?
    o : dalarım sana çocuk...
    ben : dal len. şoför oldunuz da adam mı oldun ? nereye dalıyon sen ?
    o : müdürüm lan ben y@usha@k.! ( herkes gülüyo tabi )
    ben : hoö ?
    Allah pelanı vermesin...
  • 26-09-2007, 20:29:25
    #6
    Priapos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Okulun ilk günü.! ( lise )

    Sınıfa bikaç tane takım elbiseli adam daldı ..
    servis'ler için adres alıyolarmış...
    bi tanesinde de bel çantası vardı ..
    ozamanlar benim ev uzak okula ..
    dedim : amcaa bizim ev'in oraya okul servisi açılcak mı ( adres falan verdim )
    o : ne amcasu uelağn..
    ben : ( heralde yaş takıntısı var diye ) abi mi diyim ?
    o : dalarım sana çocuk...
    ben : dal len. şoför oldunuz da adam mı oldun ? nereye dalıyon sen ?
    o : müdürüm lan ben y@usha@k.! ( herkes gülüyo tabi )
    ben : hoö ?
    Bende orta 1'de Fen bilgisi hocasını okulun hademesi sanmıştım.
  • 26-09-2007, 20:44:43
    #7
    Bende anı çok ilk aklıma geleni anlatıyım

    Önce olayın kahramanlarını anlatıyım :9

    Ben:Olayın olduğu gün sakallarım biraz uzundu
    Betül:Bizim sınıfta bir kız.Kızda tüylenme problemi var heralde bir kıza göre aşırı derecede kıllı
    Lise-2'de edebiyat dersindeyiz.Müdür içeri girdi sakallı,bıyıklı ve saçı olanları dışarı atacak.(şrfsiz herif onun yüzden devamsızlığım 11 gündü ),önden 2-3 kişiyi attı saçı uzun diye,bana da senin sakalların uzun çık dışarı dedi,bende hocam Betül'ün de uzun onuda atın dışarıya dedim

    kız o gün akşama kadar ağladı bir daha da benimle konuşmadı,müdür odasına çekip sırıtarak 2 tokat atıp yolladı
  • 26-09-2007, 23:50:18
    #8
    Üyeliği durduruldu
    lise hazırlık aydını kazanmıştım
    günlerden 1 nisan ben uslu durur muyum? hayır
    katine gittik arkadaşlarla elemanlar katinciyle karı muhabbetine girdiler adam abazaydı biraz
    bende bi şişe sıvı haldeki müsili semaverden içerii hooop
    okul tatil oldu o gün hehe
  • 26-09-2007, 23:56:53
    #9
    okul anılarımı anlatsam cilt cilt kitap çıkar hangi birini anlatam ?