Merhaba r10
Okul anılarımızı burda paylaşalım biraz geyik yapalım..
Okul Anılarımızı Paylaşalım
54
●1.412
- 26-09-2007, 20:06:29MisafirOkulun ilk günü.! ( lise )
Sınıfa bikaç tane takım elbiseli adam daldı ..
servis'ler için adres alıyolarmış...
bi tanesinde de bel çantası vardı ..
ozamanlar benim ev uzak okula ..
dedim : amcaa bizim ev'in oraya okul servisi açılcak mı ( adres falan verdim )
o : ne amcasu uelağn..
ben : ( heralde yaş takıntısı var diye ) abi mi diyim ?
o : dalarım sana çocuk...
ben : dal len. şoför oldunuz da adam mı oldun ? nereye dalıyon sen ?
o : müdürüm lan ben y@usha@k.! ( herkes gülüyo tabi )
ben : hoö ? - 26-09-2007, 20:12:36Üyeliği durdurulduAllah pelanı vermesin...Priapos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-09-2007, 20:29:25Bende orta 1'de Fen bilgisi hocasını okulun hademesi sanmıştım.Priapos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-09-2007, 20:44:43Bende anı çok ilk aklıma geleni anlatıyım

Önce olayın kahramanlarını anlatıyım :9
Ben:Olayın olduğu gün sakallarım biraz uzundu
Betül:Bizim sınıfta bir kız.Kızda tüylenme problemi var heralde bir kıza göre aşırı derecede kıllı
Lise-2'de edebiyat dersindeyiz.Müdür içeri girdi sakallı,bıyıklı ve saçı olanları dışarı atacak.(şrfsiz herif onun yüzden devamsızlığım 11 gündü
),önden 2-3 kişiyi attı saçı uzun diye,bana da senin sakalların uzun çık dışarı dedi,bende hocam Betül'ün de uzun onuda atın dışarıya dedim 
kız o gün akşama kadar ağladı bir daha da benimle konuşmadı,müdür odasına çekip sırıtarak 2 tokat atıp yolladı
- 26-09-2007, 23:50:18Üyeliği durduruldulise hazırlık aydını kazanmıştım
günlerden 1 nisan ben uslu durur muyum? hayır
katine gittik arkadaşlarla elemanlar katinciyle karı muhabbetine girdiler adam abazaydı biraz
bende bi şişe sıvı haldeki müsili semaverden içerii hooop
okul tatil oldu o gün hehe
siz açın ben devamını getirim