Okulun ilk günü.! ( lise )
Sınıfa bikaç tane takım elbiseli adam daldı ..
servis'ler için adres alıyolarmış...
bi tanesinde de bel çantası vardı ..
ozamanlar benim ev uzak okula ..
dedim : amcaa bizim ev'in oraya okul servisi açılcak mı ( adres falan verdim )
o : ne amcasu uelağn..
ben : ( heralde yaş takıntısı var diye ) abi mi diyim ?
o : dalarım sana çocuk...
ben : dal len. şoför oldunuz da adam mı oldun ? nereye dalıyon sen ?
o : müdürüm lan ben y@usha@k.! ( herkes gülüyo tabi )
ben : hoö ?
Bende orta 1'de Fen bilgisi hocasını okulun hademesi sanmıştım.