Bende anı çok ilk aklıma geleni anlatıyım

Önce olayın kahramanlarını anlatıyım :9

Ben:Olayın olduğu gün sakallarım biraz uzundu
Betül:Bizim sınıfta bir kız.Kızda tüylenme problemi var heralde bir kıza göre aşırı derecede kıllı
Lise-2'de edebiyat dersindeyiz.Müdür içeri girdi sakallı,bıyıklı ve saçı olanları dışarı atacak.(şrfsiz herif onun yüzden devamsızlığım 11 gündü ),önden 2-3 kişiyi attı saçı uzun diye,bana da senin sakalların uzun çık dışarı dedi,bende hocam Betül'ün de uzun onuda atın dışarıya dedim

kız o gün akşama kadar ağladı bir daha da benimle konuşmadı,müdür odasına çekip sırıtarak 2 tokat atıp yolladı