Bizim artist,herkesi döven, aşağılayan tabiri caizse nazi kampı gibi okul yurdunun müdürlüğünü de yapan bir beden eğitimi hocası vardı.Bir öğrencisi ona 'seni sevmiyorum' dediği için disipline vermişti(disiplin kurulu başkanı da kendisi). Okulun son 4 haftası sürekli yanında jopla dolaşırdı korkudan ama okul bittikten temiz bir dayak yemişti.Arabasındaki öğrencilerin attığı çiziklerden araba gözükmüyordu bir insandan ne kadar nefret edilebilirmiş o zaman görmüştüm.