Haşin bir öğrenciydik. Lise son da son dönem stajda arkadaşım benim yerime giriş kartımı bastı ben o gün staja gitmedim ve yakalandık.Sonucunda disiplin cezasına razıydık ama şeresiz bir müdür yardımcısı vardı birde hemşeri olucak ******** her aklıma geldiğinde kayıyorum ona.Arkadaş müdür yardımcısının odasına girmeden dedi eğer bu adam bana vurursa bende dalıcam sakın tutma beni dedi iyi dedim

Aynen öle oldu müdür yardımcısı vurdu oda döndü aynı hızla ona bir kafa salladı

Ben güliyimmi ağlıyımmı arada kaldım ayırmaya çalıştım ayrılmıyor arkadaş, sonra başka bir hoca girdi içeri ayırmaya çalışırken bizim arkadaş vurdu bende yediremedim bende ona salladım arkadan tekmeyi adam şaşırdı aynı hızla devam ettik diğer hocalar geldi zar zor ayırdılar.Sonra biz okuldan atılıcaz diye çantaları topladık evden kaçıcaktık

Okula 1 gün gitmedik babamı çağırmışlar okula anlatmışlar olayı babamda sen benim oluma nasıl vurursun len demiş müdür yardımcısına adam şaşırmış tamam beyefendi falan zor sakinleştirmişler babamı

Sonra ben okula gittim hoca çağırdı bizi Bakın çocuklar yaşananlar aramızda espiri olarak kalsın kimse bunu okulda duymasın dedi ama bizim sınıf duymuştu bir kere

Neyseki aradan 8 sene geçti ve hala Ender hocayı Fatih ve Tansu diye iki tane arkadaş zamanında dövmüş diye dedikodular yapılıyormuş

İyi bi şey mi değil tabiki gençlere böyle şeyleri önermiyorum tabi

Ama okul hayatınızda en azından 1 kerede olsa böyle bir ekşın yaşamanın doruğuna varmadan okulu bitirmeyin demeden de geçemiyorum
