Kurtlar Vadisi Başlıyor Fragman - Sayfa 5 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Kurtlar Vadisi Başlıyor Fragman
153
●
2.545
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Kurtlar Vadisi Başlıyor Fragman
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
15
Son
20-09-2007, 19:13:36
#37
TeXaS
fatihbaz adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
tamer çok pis bakıyor,bence hain o
hani bir laf var "bence katil uşak "
ama uşak kim burada
bence de hain pc manyağı olan adam
20-09-2007, 19:55:06
#38
fatihbaz
benim saatim mi yanlış,dizi mi erken başladı
kaçırmışım başını
20-09-2007, 19:55:57
#39
vBDesTabe
fatihbaz adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
benim saatim mi yanlış,dizi mi erken başladı
kaçırmışım başını
Yeni başladı
20-09-2007, 19:59:56
#40
fatihbaz
kayıt`a başladım ama başı kaçtı yav
20-09-2007, 20:22:06
#41
SABOCES
DuygusaL adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
aynı gün tekrarı var diye biliyorum.
yarın indirip izlerim gerçide neyse idare edicez.. namaz daha önemli
20-09-2007, 20:25:58
#42
fatihbaz
tamer hakket puşt çıktı
20-09-2007, 20:49:56
#43
Onurss
Kurumsal Üye
Onurss adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Galiba bombacı = bilgisayarcı..Yanlış görmediysem klavye ile patlatılıyordu
Kısmende olsa dogru çıktı
Acayip zevkli geçiyordu reklama girdi
20-09-2007, 20:52:16
#44
infinity
Üyeliği durduruldu
kurtlar vadisi counter strike
20-09-2007, 20:53:05
#45
neolsun
Üyeliği durduruldu
infinity adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
kurtlar vadisi counter strike
counter strike dediğin gibi
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
15
Son
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler