• 20-09-2007, 19:13:36
    #37
    fatihbaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tamer çok pis bakıyor,bence hain o hani bir laf var "bence katil uşak " ama uşak kim burada
    bence de hain pc manyağı olan adam
  • 20-09-2007, 19:55:06
    #38
    benim saatim mi yanlış,dizi mi erken başladı kaçırmışım başını
  • 20-09-2007, 19:55:57
    #39
    fatihbaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    benim saatim mi yanlış,dizi mi erken başladı kaçırmışım başını
    Yeni başladı
  • 20-09-2007, 19:59:56
    #40
    kayıt`a başladım ama başı kaçtı yav
  • 20-09-2007, 20:22:06
    #41
    DuygusaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aynı gün tekrarı var diye biliyorum.
    yarın indirip izlerim gerçide neyse idare edicez.. namaz daha önemli
  • 20-09-2007, 20:25:58
    #42
    tamer hakket puşt çıktı
  • 20-09-2007, 20:49:56
    #43
    Kurumsal Üye
    Onurss adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Galiba bombacı = bilgisayarcı..Yanlış görmediysem klavye ile patlatılıyordu
    Kısmende olsa dogru çıktı Acayip zevkli geçiyordu reklama girdi
  • 20-09-2007, 20:52:16
    #44
    Üyeliği durduruldu
    kurtlar vadisi counter strike
  • 20-09-2007, 20:53:05
    #45
    Üyeliği durduruldu
    infinity adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kurtlar vadisi counter strike

    counter strike dediğin gibi