Onurss adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Galiba bombacı = bilgisayarcı..Yanlış görmediysem klavye ile patlatılıyordu
Kısmende olsa dogru çıktı Acayip zevkli geçiyordu reklama girdi