Kurtlar Vadisi Başlıyor Fragman - Sayfa 7 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Kurtlar Vadisi Başlıyor Fragman
153
●
2.545
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Kurtlar Vadisi Başlıyor Fragman
İlk
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
17
Son
20-09-2007, 21:27:41
#55
fatihbaz
vay be abdül de sattı
polat şeye döndü,satan satana zavallıyı
20-09-2007, 21:30:31
#56
Onurss
Kurumsal Üye
Hemen bitirdiler yaw.Hayatımda ilk defa böyle heyecanlı diziye bakıyordum
20-09-2007, 21:30:48
#57
izmirli_
infinity adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
polat eline vericekmiş :P
hee
tamer sattı daha önce söylemiştim abdülheyde sattı
nevzatında işine geldi makam şöförü olacak
20-09-2007, 21:34:25
#58
HERSOY
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
abdülden beklemezdim abdül çok yaşamaz
bilgisayarcı da tam şarapsız çıktı
ama eskiye dönüş var gibi manyak gidiyo dizi
20-09-2007, 21:34:31
#59
noxious
polat vercek adamın eline silah muhabbetide iyi
ama herkez pusht olmuş satan satana
20-09-2007, 21:35:30
#60
Grafix
ya tüh kaçırdım diziyi,
bende 22.00'da başlıcak diye işleri bitirmeye çalışıyodum, tekrarını izlicez artık
tekrarı ne zaman bilen varmı acaba?
20-09-2007, 21:40:30
#61
fatihbaz
tekrarı 23.00 da
20-09-2007, 21:44:44
#62
TeXaS
polat azda olsa anladı tamerin kıllık yaptığını..
o bakıslar var ya
20-09-2007, 21:48:39
#63
om3r
Üyeliği durduruldu
Kalitesi artıyor iyice dizinin
İlk
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
17
Son
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler