• 20-09-2007, 21:27:41
    #55
    vay be abdül de sattı polat şeye döndü,satan satana zavallıyı
  • 20-09-2007, 21:30:31
    #56
    Kurumsal Üye
    Hemen bitirdiler yaw.Hayatımda ilk defa böyle heyecanlı diziye bakıyordum
  • 20-09-2007, 21:30:48
    #57
    infinity adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    polat eline vericekmiş :P
    hee

    tamer sattı daha önce söylemiştim abdülheyde sattı nevzatında işine geldi makam şöförü olacak
  • 20-09-2007, 21:34:25
    #58
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    abdülden beklemezdim abdül çok yaşamaz

    bilgisayarcı da tam şarapsız çıktı

    ama eskiye dönüş var gibi manyak gidiyo dizi
  • 20-09-2007, 21:34:31
    #59
    polat vercek adamın eline silah muhabbetide iyi
    ama herkez pusht olmuş satan satana
  • 20-09-2007, 21:35:30
    #60
    ya tüh kaçırdım diziyi,
    bende 22.00'da başlıcak diye işleri bitirmeye çalışıyodum, tekrarını izlicez artık

    tekrarı ne zaman bilen varmı acaba?
  • 20-09-2007, 21:40:30
    #61
    tekrarı 23.00 da
  • 20-09-2007, 21:44:44
    #62
    polat azda olsa anladı tamerin kıllık yaptığını..
    o bakıslar var ya
  • 20-09-2007, 21:48:39
    #63
    Üyeliği durduruldu
    Kalitesi artıyor iyice dizinin