Kurtlar Vadisi Başlıyor Fragman - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Kurtlar Vadisi Başlıyor Fragman
153
●
2.545
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Kurtlar Vadisi Başlıyor Fragman
1
2
3
4
5
6
11
Son
18-09-2007, 10:54:18
#1
vBDesTabe
Bu Bölümde Çok Can Yanıyor
[YOUTUBE]8aooGkhkvbo[/YOUTUBE]
18-09-2007, 11:02:33
#2
noxious
çatışmayla geri dönüyor güzel. kv sitesi sahiplerini bol hitler
18-09-2007, 11:03:32
#3
Red John
Üyeliği durduruldu
oo polat iş başında gene super bölüm olacak belli reytinglerde 1.olacak herzaman ki gibi...
18-09-2007, 11:10:19
#4
vBDesTabe
Bu Bölümde Patlatılan Araba Yerine Mercedes vito olsa daha karizma olurdu
ama pusunun en güzel bölümü olacak sanırım
18-09-2007, 11:16:38
#5
Simsek
Üyeliği durduruldu
hemen keyword kasmaya başlayalım
18-09-2007, 12:44:03
#6
Byturkx
polat yine görev başında
18-09-2007, 12:44:26
#7
Onurss
Kurumsal Üye
Kola ve cipsimizi şimdiden hazırlamak gerek
Sezon finali biraz karışık sonlanmıştı..Bu bölüm hit rekoru kırabilir
18-09-2007, 12:48:37
#8
Anarchist
İşte özlediğim kurtlar vadisi tekrar geri dönüyor.İzlerken çatışmaları filan görünce acaip oldum sanki eskiye dönmüşde o kurtlar vadisinin altın çağına geri dönülmüş gibi.
Perşembeyi beklıyorum sabırsızlıkla
18-09-2007, 13:01:18
#9
Solano
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
inşallah eskisi gibi hareketli olur.
1
2
3
4
5
6
11
Son
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler