• 18-09-2007, 10:54:18
    #1
    Bu Bölümde Çok Can Yanıyor
    [YOUTUBE]8aooGkhkvbo[/YOUTUBE]
  • 18-09-2007, 11:02:33
    #2
    çatışmayla geri dönüyor güzel. kv sitesi sahiplerini bol hitler
  • 18-09-2007, 11:03:32
    #3
    Üyeliği durduruldu
    oo polat iş başında gene super bölüm olacak belli reytinglerde 1.olacak herzaman ki gibi...
  • 18-09-2007, 11:10:19
    #4
    Bu Bölümde Patlatılan Araba Yerine Mercedes vito olsa daha karizma olurdu ama pusunun en güzel bölümü olacak sanırım
  • 18-09-2007, 11:16:38
    #5
    Üyeliği durduruldu
    hemen keyword kasmaya başlayalım
  • 18-09-2007, 12:44:03
    #6
    polat yine görev başında
  • 18-09-2007, 12:44:26
    #7
    Kurumsal Üye
    Kola ve cipsimizi şimdiden hazırlamak gerek Sezon finali biraz karışık sonlanmıştı..Bu bölüm hit rekoru kırabilir
  • 18-09-2007, 12:48:37
    #8
    İşte özlediğim kurtlar vadisi tekrar geri dönüyor.İzlerken çatışmaları filan görünce acaip oldum sanki eskiye dönmüşde o kurtlar vadisinin altın çağına geri dönülmüş gibi. Perşembeyi beklıyorum sabırsızlıkla
  • 18-09-2007, 13:01:18
    #9
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    inşallah eskisi gibi hareketli olur.