• 04-10-2007, 23:07:41
    bu bölüm çok sıkıcı bu ne ya
  • 04-10-2007, 23:08:45
    yok yav son operasyon güzel.
    tırın lastiklerini patlatmak
    ama abdulheye uyuz oldu
  • 04-10-2007, 23:09:58
    Üyeliği durduruldu
    Ne sıkıcı mı ?
  • 04-10-2007, 23:11:03
    kesin abdül ihbar etti
  • 04-10-2007, 23:14:08
    Üyeliği durduruldu
    TeXaS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kesin abdül ihbar etti
    Bence de gerçekten hain sanırım.
  • 04-10-2007, 23:37:52
    telefonları gizliden dinleyen ve ihbar eden tamer.
  • 04-10-2007, 23:42:53
    Misafir
    Alperi alırlar
  • 04-10-2007, 23:43:29
    alamıcaklar çünkü orda biticek
  • 04-10-2007, 23:48:03
    ah abdül ah,

    abdül devleti milletten üstün görüyor sadece,

    ama polat milleti devletten üstün görüyor

    aralarındaki tek anlaşmazsızlık..