Konu
Kurtlar Vadisi Başlıyor Fragman
20-09-2007, 19:13:36
#37
TeXaS
fatihbaz adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
tamer çok pis bakıyor,bence hain o
hani bir laf var "bence katil uşak "
ama uşak kim burada
bence de hain pc manyağı olan adam