• 08-10-2010, 17:17:07
    #28
    Serdar007 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adam eski çağdan kalma beyler Sene 2010 R10'da rap kalktı hala -rapi sayıklıyor arkadaş

    raptemi kalktı ben sadece rep kalktı diye biliyrm
  • 08-10-2010, 18:13:19
    #29
    atary adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    raptemi kalktı ben sadece rep kalktı diye biliyrm
    nasıl dayı anlamadım
  • 08-10-2010, 18:19:58
    #30
    Herkese 3 gün ban
  • 08-10-2010, 18:30:22
    #31
    Cycl0ne adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    nasıl dayı anlamadım
    "rap" olan yani sagopanın yaptığından . arkadşa odamı kalktı diyo. ben sadece "rep" kalktı biliyodum diyo
  • 08-10-2010, 18:31:27
    #32
    masterthone2 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    "rap" olan yani sagopanın yaptığından . arkadşa odamı kalktı diyo. ben sadece "rep" kalktı biliyodum diyo
    yorgunum seçemedim demekki.
  • 08-10-2010, 18:34:08
    #33
    önemi yok hocam arada bizede oluyor R10 nu seviyorum ya yurdum insanı
  • 08-10-2010, 18:43:23
    #34
    masterthone2 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    önemi yok hocam arada bizede oluyor R10 nu seviyorum ya yurdum insanı
    kesinlikle hocam arkadaş rap demiş bende odamı kaldırıldı dedim
  • 08-10-2010, 18:51:07
    #35
    rap ile rep arasında ince bir çizgi var
  • 08-10-2010, 19:12:19
    #36
    O Alemci nickli onursalı tanıyorum ve şuan onun adına utandım