frmtr moderatörlerinden "embed kodu" açıklaması! - Sayfa 4 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
frmtr moderatörlerinden "embed kodu" açıklaması!
52
●
1.568
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
frmtr moderatörlerinden "embed kodu" açıklaması!
1
2
3
4
5
6
08-10-2010, 17:17:07
#28
atary
Serdar007 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Adam eski çağdan kalma beyler Sene 2010 R10'da rap kalktı hala -rapi sayıklıyor arkadaş
raptemi kalktı ben sadece rep kalktı diye biliyrm
08-10-2010, 18:13:19
#29
Cycl0ne
atary adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
raptemi kalktı ben sadece rep kalktı diye biliyrm
nasıl dayı anlamadım
08-10-2010, 18:19:58
#30
nightclub
Herkese 3 gün ban
08-10-2010, 18:30:22
#31
masterthone
Cycl0ne adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
nasıl dayı anlamadım
"rap"
olan yani sagopanın yaptığından . arkadşa odamı kalktı diyo. ben sadece
"rep"
kalktı biliyodum diyo
08-10-2010, 18:31:27
#32
Cycl0ne
masterthone2 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
"rap"
olan yani sagopanın yaptığından . arkadşa odamı kalktı diyo. ben sadece
"rep"
kalktı biliyodum diyo
yorgunum seçemedim demekki.
08-10-2010, 18:34:08
#33
masterthone
önemi yok hocam arada bizede oluyor
R10 nu seviyorum ya
yurdum insanı
08-10-2010, 18:43:23
#34
atary
masterthone2 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
önemi yok hocam arada bizede oluyor
R10 nu seviyorum ya
yurdum insanı
kesinlikle hocam arkadaş rap demiş bende odamı kaldırıldı dedim
08-10-2010, 18:51:07
#35
masterthone
rap ile rep arasında ince bir çizgi var
08-10-2010, 19:12:19
#36
beraterylmz
O Alemci nickli onursalı tanıyorum ve şuan onun adına utandım
1
2
3
4
5
6
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler