frmtr moderatörlerinden "embed kodu" açıklaması! - Sayfa 5 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
frmtr moderatörlerinden "embed kodu" açıklaması!
52
●
1.568
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
frmtr moderatörlerinden "embed kodu" açıklaması!
1
2
3
4
5
6
08-10-2010, 19:21:31
#37
OnurStyle
embed kodunun sonu .mp4 ile bitiyor dese anlardım karıştırıyor felan ama bu olmamış sana puanım 2 kanka.
08-10-2010, 19:52:45
#38
BaNNeR
:d
08-10-2010, 21:18:27
#39
FurkanGNS
Meta ADS Hizmetleri
frmtr moderatörlerinin hepsinin tek bildiği şey, flood yapmak.
08-10-2010, 21:26:22
#40
HazarHizmet
şu an radmin bu konuyu okuyor
08-10-2010, 21:30:13
#41
imennanoglu
Aşmış bunlar olayı.
09-10-2010, 11:32:24
#42
CengiS
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
normaldir
nede olsa orası frmtr
09-10-2010, 12:01:35
#43
Tugay33
Üyeliği durduruldu
EE neymiş bu konunun embed kodu
'' .html ''
09-10-2010, 12:08:00
#44
Kenan_r6
Üyeliği durduruldu
güldüm gerçekten yaw
09-10-2010, 13:32:26
#45
semih
böyle moderatörlere can kurban
1
2
3
4
5
6
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler