• 09-10-2010, 13:51:02
    #46
    Tomba adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ne saçmalıyorsunuz siz konu kilit!
    buna çok gülmüştüm frmtryede tabi
  • 09-10-2010, 17:20:58
    #47
    adam değişik bi programala falan biliyor galiba
  • 09-10-2010, 17:59:27
    #48
    Üyeliği durduruldu
    Öğrendinizmi arkadaşlar embed kodu ne demekmiş
  • 09-10-2010, 18:03:32
    #49
    Üyeliği durduruldu
    ByCash adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öğrendinizmi arkadaşlar embed kodu ne demekmiş
    Evet Modlar sağolsun
  • 09-10-2010, 18:47:11
    #50
    embed kodu psd ile biter arkadaşlar etmeyin
  • 09-10-2010, 18:59:27
    #51
    Bunları r10'a transfer edin eğleniriz.
  • 10-10-2010, 17:08:53
    #52
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    atary adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kesinlikle hocam arkadaş rap demiş bende odamı kaldırıldı dedim
    Bundan böyle r10 açıkken rap dinlemek yasak Ban gelir yoksa

    Uyku sersemiyken yapılan hatalar gülmeye değer oluyor... Arkadaşımız saolsun
  • 10-10-2010, 17:11:59
    #53
    foruma eklemek için gerekli olan koddur o belki.

    mesela youtube videolarını siteye eklemek için video id yazıyorduk, frmtr'de de öyledir belki.