frmtr moderatörlerinden "embed kodu" açıklaması! - Sayfa 6 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
frmtr moderatörlerinden "embed kodu" açıklaması!
52
●
1.568
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
frmtr moderatörlerinden "embed kodu" açıklaması!
1
2
3
4
5
6
09-10-2010, 13:51:02
#46
fthylmz
Tomba adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
ne saçmalıyorsunuz siz konu kilit!
buna çok gülmüştüm
frmtryede tabi
09-10-2010, 17:20:58
#47
ayhanlicina
adam değişik bi programala falan biliyor galiba
09-10-2010, 17:59:27
#48
ByCash
Üyeliği durduruldu
Öğrendinizmi arkadaşlar embed kodu ne demekmiş
09-10-2010, 18:03:32
#49
BuRacK
Üyeliği durduruldu
ByCash adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Öğrendinizmi arkadaşlar embed kodu ne demekmiş
Evet
Modlar sağolsun
09-10-2010, 18:47:11
#50
Misafir
embed kodu psd ile biter arkadaşlar etmeyin
09-10-2010, 18:59:27
#51
tekil
Bunları r10'a transfer edin eğleniriz.
10-10-2010, 17:08:53
#52
Gencsta
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
atary adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
kesinlikle hocam arkadaş rap demiş bende odamı kaldırıldı dedim
Bundan böyle r10 açıkken rap dinlemek yasak
Ban gelir yoksa
Uyku sersemiyken yapılan hatalar gülmeye değer oluyor... Arkadaşımız saolsun
10-10-2010, 17:11:59
#53
BEYZADE
foruma eklemek için gerekli olan koddur o belki.
mesela youtube videolarını siteye eklemek için video id yazıyorduk, frmtr'de de öyledir belki.
1
2
3
4
5
6
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler