Konu
frmtr moderatörlerinden "embed kodu" açıklaması!
08-10-2010, 18:31:27
#32
Cycl0ne
masterthone2 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
"rap"
olan yani sagopanın yaptığından . arkadşa odamı kalktı diyo. ben sadece
"rep"
kalktı biliyodum diyo
yorgunum seçemedim demekki.