Konu
frmtr moderatörlerinden "embed kodu" açıklaması!
08-10-2010, 18:30:22
#31
masterthone
Cycl0ne adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
nasıl dayı anlamadım
"rap"
olan yani sagopanın yaptığından . arkadşa odamı kalktı diyo. ben sadece
"rep"
kalktı biliyodum diyo