r10.net için logo yap :) - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
r10.net için logo yap :)
59
●
2.130
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
r10.net için logo yap :)
1
2
3
4
5
6
7
04-06-2010, 01:27:33
#10
CengiS
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
WestCoast adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Senin için logo yapıcağını düşünmüyorum kimsenin
yapanlar varmış değilmi burası geyik bölümü dostum
04-06-2010, 01:29:24
#11
izm
Üyeliği durduruldu
ZahRiyaN adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
al küsme
Bu muhteşem logoyu paintte mi çalıştın
emeğine sağlık
04-06-2010, 01:31:53
#12
myload
zahriyan adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
al küsme :d :d
[ımg]http://i48.tinypic.com/9lemmp.png[/ımg]
ne kada mikemmel
04-06-2010, 11:31:37
#13
Ahmetlksz
Üyeliği durduruldu
Biraz bekle yapıyım hemen yollucam (:
04-06-2010, 12:23:16
#14
jekymark
Üyeliği durduruldu
buda benden
04-06-2010, 12:27:56
#15
jekymark
Üyeliği durduruldu
benden bi tane daha
04-06-2010, 12:38:40
#16
AfMeSu
04-06-2010, 12:50:23
#17
CengiS
ya ne yaratıcı bir forummuşuz
04-06-2010, 13:05:33
#18
WestCoast
Üyeliği durduruldu
CengiS adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
yapanlar varmış değilmi burası geyik bölümü dostum
Yanlış anlama reis
Yani profesyönel bir logo yapmaz. Kimse gösteriş için BENCE. Logo köpeğin olsun
1
2
3
4
5
6
7
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler