• 04-06-2010, 01:27:33
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    WestCoast adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Senin için logo yapıcağını düşünmüyorum kimsenin

    yapanlar varmış değilmi burası geyik bölümü dostum
  • 04-06-2010, 01:29:24
    #11
    izm
    Üyeliği durduruldu
    ZahRiyaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    al küsme

    Bu muhteşem logoyu paintte mi çalıştın emeğine sağlık
  • 04-06-2010, 01:31:53
    #12
    zahriyan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    al küsme :d :d

    [ımg]http://i48.tinypic.com/9lemmp.png[/ımg]
    ne kada mikemmel
  • 04-06-2010, 11:31:37
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Biraz bekle yapıyım hemen yollucam (:
  • 04-06-2010, 12:23:16
    #14
    Üyeliği durduruldu
    buda benden

  • 04-06-2010, 12:27:56
    #15
    Üyeliği durduruldu
    benden bi tane daha


  • 04-06-2010, 12:38:40
    #16
  • 04-06-2010, 12:50:23
    #17
    ya ne yaratıcı bir forummuşuz
  • 04-06-2010, 13:05:33
    #18
    Üyeliği durduruldu
    CengiS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yapanlar varmış değilmi burası geyik bölümü dostum
    Yanlış anlama reis Yani profesyönel bir logo yapmaz. Kimse gösteriş için BENCE. Logo köpeğin olsun