• 04-06-2010, 23:02:23
    #37
    Üyeliği durduruldu
    buda benden
  • 04-06-2010, 23:43:20
    #38
    FuZuLis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    buda benden
    Bu ve artiz güzeldi
  • 05-06-2010, 01:50:52
    #39
    Design35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    buda yeni logo

    bu da güzelmiş
  • 05-06-2010, 01:54:52
    #40
    Üyeliği durduruldu
    vay be logolar mükemmel ötesi
  • 05-06-2010, 01:58:29
    #41
    Üyeliği durduruldu
    LordSebbo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Lütfen mevcut logoyu bununla değiştirin:

    hocam fon muzıgı olarakda foruma gırısde kurtlar vadısı cendere calarsa bomba bır uyum olur
  • 05-06-2010, 02:05:51
    #42
    Üyeliği durduruldu
    VENUETA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam fon muzıgı olarakda foruma gırısde kurtlar vadısı cendere calarsa bomba bır uyum olur
    oda senden olsun
  • 05-06-2010, 14:12:27
    #43
    Ahmetlksz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok zamanım yoktu buyrun ilerde daha iyisini yaparım inş...



    Yorum yaparsanız sevinirim
    güzel maskotun adı ney
  • 11-06-2010, 00:27:42
    #44
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    akmaster_91 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    güzel maskotun adı ney
    r10do olsun
  • 11-06-2010, 10:22:02
    #45
    Ben daha iyisini yapana kadar en iyisi bu



    Logomuzu izinsiz çalındığında yasal işlem başlatılıcaktır.