• 02-06-2010, 21:47:02
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    r10.net için logo yap
    arkadaşlar sitemizde çok yetenekli arkadaşlar gördüm bu yetenekli arkadaşlar r10 .nete bi logo yapsında görelim bende yapmaya çalışacağım hoşuma giderse koyarım
  • 03-06-2010, 23:34:06
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Senin için logo yapıcağını düşünmüyorum kimsenin
  • 04-06-2010, 00:08:59
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    al küsme

  • 04-06-2010, 00:18:03
    #4
    ZahRiyaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    al küsme

    Süper çokmu uqraştın buna
  • 04-06-2010, 00:32:30
    #5
    Benim resim nasıl (H)


  • 04-06-2010, 00:45:25
    #6
    Üyeliği durduruldu
    bide ben yapam
  • 04-06-2010, 01:09:33
    #7
  • 04-06-2010, 01:10:05
    #8

  • 04-06-2010, 01:26:28
    #9
    ehuhu süpersiniz logo yapanlara bende + rep