r10.net için logo yap :) - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
r10.net için logo yap :)
59
●
2.130
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
r10.net için logo yap :)
1
2
3
4
5
6
7
04-06-2010, 13:31:57
#19
CengiS
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
WestCoast adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Yanlış anlama reis
Yani profesyönel bir logo yapmaz. Kimse gösteriş için BENCE. Logo köpeğin olsun
yok estğfurullah
ben sadece belki yapan çıkar diye dedim
04-06-2010, 14:04:15
#20
Ahmetlksz
Üyeliği durduruldu
Çok zamanım yoktu buyrun ilerde daha iyisini yaparım inş...
Yorum yaparsanız sevinirim
04-06-2010, 14:07:21
#21
Rolleyes
Üyeliği durduruldu
felek28 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Çok profesyonel olmuş, kaç saat uğraştınız
04-06-2010, 18:32:02
#22
Justian0
buda benden
04-06-2010, 18:46:48
#23
Design35
Üyeliği durduruldu
buda benden
04-06-2010, 18:51:06
#24
KoRuYuCu
Üyeliği durduruldu
Çaldım bi konudan
04-06-2010, 19:02:34
#25
utku1
Design35 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
buda benden
helal
+ rep
04-06-2010, 19:04:35
#26
utku1
Google'da arattım. Güzelmiş...
04-06-2010, 19:10:53
#27
ShipMania
Üyeliği durduruldu
hemen Logo bununla değiştirilmeli
1
2
3
4
5
6
7
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler