CengiS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yapanlar varmış değilmi burası geyik bölümü dostum
Yanlış anlama reis Yani profesyönel bir logo yapmaz. Kimse gösteriş için BENCE. Logo köpeğin olsun