Konu
r10.net için logo yap :)
04-06-2010, 13:05:33
#18
WestCoast
Üyeliği durduruldu
CengiS adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
yapanlar varmış değilmi burası geyik bölümü dostum
Yanlış anlama reis
Yani profesyönel bir logo yapmaz. Kimse gösteriş için BENCE. Logo köpeğin olsun