Yazıklar olsun r10 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Yazıklar olsun r10
64
●
1.799
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Yazıklar olsun r10
1
2
3
4
5
6
Son
31-05-2007, 16:15:50
#1
Baysal
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Ağız tadıyla bir iddaa yapayım dedim. Garanti hesabımda para kalmamış. Oynayamıyorum iddaa.
Koca r10 dan bir kişi al şu 5 ytl yi oyna iddaa sevin demedi.
Yazıklar olsun r10! Yazıklar olsun r10 halkı!
31-05-2007, 16:17:55
#2
Erol
Üyeliği durduruldu
Banka hesabım oLsa atardım valla 10 Lira
31-05-2007, 16:22:19
#3
Baysal
Bırakın gözünüzü seveyim. İddaa oynayana saygı kalmamış artık.
31-05-2007, 16:23:23
#4
Haymac
Misafir
kes len lame.
31-05-2007, 16:23:34
#5
Labidu
Misafir
tüüüüüü sana verdiğim emeklere baysal
31-05-2007, 16:28:12
#6
Baysal
İlla diyosunuz kalk şimdi. Bmw M6 la iddaa bayiine git. Ya benzin parasını düşündünüzmü hiç?
31-05-2007, 16:29:51
#7
Greyfurt
Baysal adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
İlla diyosunuz kalk şimdi. Bmw M6 la iddaa bayiine git. Ya benzin parasını düşündünüzmü hiç?
BMW M6 mı
ciddimisin
ben sana 20 30 YTL atim
belki bi tur verirsin
31-05-2007, 16:31:27
#8
Labidu
Misafir
5 ytl kim bulmuşki başkasına verecek töbe töbe
31-05-2007, 16:32:09
#9
Haymac
Misafir
git don al bi tarafına m6 yerine
1
2
3
4
5
6
Son
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler