Pc basında cok oturmak (webmaster geyiği) - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Pc basında cok oturmak (webmaster geyiği)
25
●
593
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Pc basında cok oturmak (webmaster geyiği)
1
2
3
13-09-2009, 17:31:05
#1
durakli
Üyeliği durduruldu
Arkadaslar pc basında cok oturunca aile büyklerınden aldıgımız tepkiyi yazalım herkezin yazacak bi şeyi vardir
---
Kalk dısarı git salak olacaksın
Gözlerını bozacaksın
13-09-2009, 17:32:43
#2
QmerDesign
Üyeliği durduruldu
G*tün büyüdü diyorlar
13-09-2009, 17:33:05
#3
GiTaRTiST
Olm bilgisayara yazık!
13-09-2009, 17:33:09
#4
SaraLonD
Üyeliği durduruldu
Gözlerini bozdu hala akıllanmadın
13-09-2009, 17:34:09
#5
Anybody
elektriğin anasını ağlattın len eşşek sıpası
13-09-2009, 17:43:40
#6
durakli
Üyeliği durduruldu
qmerdesign adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
g*tün büyüdü diyorlar :d
hehe :d
13-09-2009, 18:03:52
#7
PcKoliq
Üyeliği durduruldu
Ne zaman bilgisayar başında görseler bir radyasyon muhabbeti
En sonki sözü de oğlum kalk artık şu zıkkımdan radyasyonları iyice emdin
13-09-2009, 18:09:07
#8
okyay58
Pc başındayken artık kimse bişey demiyor millet o kadar alıştı ki. Kalkınca çabuk gitte yumurtaların soğumasın diyorlar
13-09-2009, 18:32:34
#9
durakli
Üyeliği durduruldu
PcKoliq adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ne zaman bilgisayar başında görseler bir radyasyon muhabbeti
En sonki sözü de oğlum kalk artık şu zıkkımdan radyasyonları iyice emdin
çernobilden bahsediyorlarmı ??
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler