• 13-09-2009, 17:31:05
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaslar pc basında cok oturunca aile büyklerınden aldıgımız tepkiyi yazalım herkezin yazacak bi şeyi vardir
    ---
    Kalk dısarı git salak olacaksın
    Gözlerını bozacaksın
  • 13-09-2009, 17:32:43
    #2
    Üyeliği durduruldu
    G*tün büyüdü diyorlar
  • 13-09-2009, 17:33:05
    #3
    Olm bilgisayara yazık!
  • 13-09-2009, 17:33:09
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Gözlerini bozdu hala akıllanmadın
  • 13-09-2009, 17:34:09
    #5
    elektriğin anasını ağlattın len eşşek sıpası
  • 13-09-2009, 17:43:40
    #6
    Üyeliği durduruldu
    qmerdesign adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    g*tün büyüdü diyorlar :d
    hehe :d
  • 13-09-2009, 18:03:52
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Ne zaman bilgisayar başında görseler bir radyasyon muhabbeti
    En sonki sözü de oğlum kalk artık şu zıkkımdan radyasyonları iyice emdin
  • 13-09-2009, 18:09:07
    #8
    Pc başındayken artık kimse bişey demiyor millet o kadar alıştı ki. Kalkınca çabuk gitte yumurtaların soğumasın diyorlar
  • 13-09-2009, 18:32:34
    #9
    Üyeliği durduruldu
    PcKoliq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne zaman bilgisayar başında görseler bir radyasyon muhabbeti
    En sonki sözü de oğlum kalk artık şu zıkkımdan radyasyonları iyice emdin
    çernobilden bahsediyorlarmı ??