Konu
Pc basında cok oturmak (webmaster geyiği)
13-09-2009, 17:31:05
#1
durakli
Üyeliği durduruldu
Arkadaslar pc basında cok oturunca aile büyklerınden aldıgımız tepkiyi yazalım herkezin yazacak bi şeyi vardir
---
Kalk dısarı git salak olacaksın
Gözlerını bozacaksın