Konu
Pc basında cok oturmak (webmaster geyiği)
13-09-2009, 18:09:07
#8
okyay58
Pc başındayken artık kimse bişey demiyor millet o kadar alıştı ki. Kalkınca çabuk gitte yumurtaların soğumasın diyorlar