Pc basında cok oturmak (webmaster geyiği) - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Pc basında cok oturmak (webmaster geyiği)
25
●
593
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Pc basında cok oturmak (webmaster geyiği)
1
2
3
13-09-2009, 18:39:42
#10
ibodnmz
Maşallah bizim çocuklar çok zeki diyolar
13-09-2009, 19:16:50
#11
Syntax
nezaman pc ye otursam babam derki kalk ders çalış l*n
Annemde derki oğlum pc de çok oturuyorsun kota parası 97 tl geliyor ( bizim int hala kotalıda )
13-09-2009, 19:26:21
#12
Gookhan
kafanda saç kalmadı oğlum
13-09-2009, 19:42:15
#13
_ottomanempire_
evlenecek yaşa geldin hâla bilgisayar başındasın(akrabalarım)
Sen bu gidişle bilgisayarla evleneceksin(arkadaşlarım)
Oğlum hadi soğumasın bilgisayar otur hemen başına(ailem)
13-09-2009, 19:57:45
#14
Bartuc
Kurumsal PLUS
Artık bütün herkes o kadar alıştı ki, bilgisayar başında görmediklerinde noldu sorun mu var diye soruyorlar.
13-09-2009, 20:56:29
#15
ghostdesigner
Üyeliği durduruldu
arkadşlarım pc ile aranda ne var die soruyolar..
13-09-2009, 22:37:24
#16
Tyreece
Üyeliği durduruldu
"Bu kadar ders çalışsaydın profesör olmuştun." diyorlar ve beni deli ediyorlar.
14-09-2009, 01:06:43
#17
Nurcity
Üyeliği durduruldu
benide annem pc ile evlendirecekmiş
başından kalkmadıgım için
14-09-2009, 01:21:22
#18
Faggo
Üyeliği durduruldu
QmerDesign adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
G*tün büyüdü diyorlar
Bartuc adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Artık bütün herkes o kadar alıştı ki, bilgisayar başında görmediklerinde noldu sorun mu var diye soruyorlar.
Tyreece adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
"Bu kadar ders çalışsaydın profesör olmuştun." diyorlar ve beni deli ediyorlar.
Aha bu üçü
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler