Konu
Pc basında cok oturmak (webmaster geyiği)
13-09-2009, 19:57:45
#14
Bartuc
Kurumsal PLUS
Artık bütün herkes o kadar alıştı ki, bilgisayar başında görmediklerinde noldu sorun mu var diye soruyorlar.