• 14-09-2009, 02:11:24
    #19
    Bırak bu kadar üstüne düşme. hayat bundan ibaret değil. çık gez dolaş biraz.

    yıllarca duymak isteyip duyamadığım gez dolaş lafını en gezemeyeceğim zamanda duyuyorum
  • 14-09-2009, 14:06:48
    #20
    Üyeliği durduruldu
    Aman kalkma popon küçülür diyolar.. Haklılar ben büyük haline alıştım
  • 14-09-2009, 16:24:25
    #21
    Üyeliği durduruldu
    dolunay039 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bırak bu kadar üstüne düşme. hayat bundan ibaret değil. çık gez dolaş biraz.
    yıllarca duymak isteyip duyamadığım gez dolaş lafını en gezemeyeceğim zamanda duyuyorum
    Gez dolaş bendede var
  • 14-09-2009, 18:48:18
    #22
    Üyeliği durduruldu
    Bartuc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Artık bütün herkes o kadar alıştı ki, bilgisayar başında görmediklerinde noldu sorun mu var diye soruyorlar.
    Hahah evet buda var.

    Babam görse: Noldu *** bilgisayar mı çöktü ( Bilgisayar çökmesi ne demek anlatamadım daha PC çökmesi diye birşey yok diyorum s.. oyna diyor )
    Annem görse: Ben söylemeden anlamışsın aferin.
    Diğerleride: Aynı tarz tepki veriyor.
  • 14-09-2009, 20:33:24
    #23
    Üyeliği durduruldu
    QmerDesign adlı üyeden alıntı:
    PC çökmesi diye birşey yok diyorum s.. oyna diyor
    what is this man ?
  • 14-09-2009, 22:57:27
    #24
    Üyeliği durduruldu
    neler neler diyorlarmış yanlız yaşamak gibisi yok o zaman
  • 14-09-2009, 23:57:04
    #25
    neler demiyorlarki...
  • 15-09-2009, 00:02:47
    #26
    söylemeye bıktıklarından artık hiç bişey demiyolaar