Bartuc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Artık bütün herkes o kadar alıştı ki, bilgisayar başında görmediklerinde noldu sorun mu var diye soruyorlar.
Hahah evet buda var.

Babam görse: Noldu *** bilgisayar mı çöktü ( Bilgisayar çökmesi ne demek anlatamadım daha PC çökmesi diye birşey yok diyorum s.. oyna diyor )
Annem görse: Ben söylemeden anlamışsın aferin.
Diğerleride: Aynı tarz tepki veriyor.